درباره ما اصلی

توسعه و تجارت اکوپارت

پایدار رشد کن!

اکوپارت اولین و پیشروترین شرکت ارائه دهنده خدمات توسعه پایدار و اقتصاد چرخشی در ایران است که برای حذف زباله و آلودگی‌های محیطی، طراحی و ساخت کالا و خدمات با بالاترین ارزش و بازسازی محیط زیست سازماندهی و راه‌اندازی شده است.

ما ایده اقتصاد دایره‌ای را توسعه و ترویج می دهیم و به عنوان همکار تجاری شما، عملکردتان را به سمت پایداری هدایت می‌کنیم.

مدل کسب و کار ما، این قدرت را به ما می‌دهد تا راه‌حل‌های پایداری را برای افراد، سازمان‌ها، اکوسیستم‌ها، شهرها و جوامع مولد و انعطاف‌پذیر، ارائه دهیم.

تاریخچه اکوپارت

ما خدمات پایدار و مزیت رقابتی پایداری را از استراتژی تا اجرا، برای کمک به شما در دستیابی به اهدافتان ارائه می دهیم.

“ما قدرت تجارت همگام با تغییرات جهانی را می‌شناسیم“.

وقتی سبک زندگی پایدار، با محصولات، مدل‌های کسب‌وکار و محرک‌های ارزش تجاری همسو ‌شوند، نتایج عالی به دست می‌آید. همچنین، ما با دولت و نهادهای عمومی و سیاستگذاران به صورت مشارکتی همکاری می‌کنیم، زیرا می‌توانیم به همگرایی بیشتر بین نیازهای سیاست‌گذاران، مشاغل و کسب و کارها کمک نمایم.

برای مقابله با برخی از بزرگ‌ترین چالش‌های جهان امروز باید تغییری سیستماتیک در روش تولید و استفاده از محصولات و خدمات، در بخش‌ها و صنایع در مقیاس بزرگ ایجاد شود.

راه حل‌های ما از نظر فنی هوشمندانه هستند، اما مهمترین نقطه قوت ما، درک نیازهای مشتری و عزم مشترک برای کاهش ریسک، افزایش انعطاف‌پذیری، تحقق فرصت‌ها و ساختن سازمان‌های واقعاً پایدار است.

ما از طریق  1. آموزش و مشاوره، 2. خدمات محصول پایدار،3. خدمات کسب و کار پایدار، 4. خدمات پشتیبانی و 5. انجام تحقیقات در مورد مزایای اقتصاد دایره‌ای، و6.  اینکه چگونه می‌توانیم به حل چالش‌های جهانی مانند (تغییرات آب و هوا، از دست دادن تنوع زیستی، تغییر در مصرف منابع، کاهش زباله و طراحی و ارتقاء زنجیره ارزش )کمک کنیم، فرصت‌ها را در میان ذینفعان و بخش‌های مختلف جامعه بررسی نموده و زمینه‌های ارائه خدمات به آنها را فراهم می‌نمایم.

خدمات اکوپارت

فرصت‌ها را در میان ذینفعان و بخش‌های مختلف جامعه بررسی نموده و زمینه‌های ارائه خدمات به آنها را فراهم می‌نمایم. برای دستیابی به گذار به توسعه پایدار و اقتصاد دایره‌ای، لازم است تمام بخش‌های سیستم درگیر شود، به همین دلیل است که ما با کسب و کارها، موسسات بین‌المللی، دولت‌ها، شهرها، دانشگاه‌ها، سازمان‌های غیردولتی، نوآوران و بسیاری دیگر  در این زمینه همکاری می‌کنیم.

اکوپارت اینجاست تا عملکردی پایدار ارائه دهد.

ما به عنوان بزرگترین گروه کارشناسان پایداری در ایران، آماده ارائه خدمات به شما هستیم.

اکوپارت به شما در راه اندازی، بقا و توسعه کسب و کارتان بر مبنای اهداف پایداری کمک می‌کند.

ما به شما کمک می کنیم تا در بلندای جهان داستان خود را بگویید. با حمایت ما، می توانید :

در ساختار خود و برای ذینفعانتان اعتماد ایجاد کنید

شهرت خود را افزایش دهید

رشد پایدار ایجاد کنید

تغییرات مثبت را هدایت نمایید.