قوانین و مقررات رویداد

شرایط و ضوابط ثبت نام رویداد

با ثبت نام در رویدادهای شرکت توسعه و تجارت اکوپارت، بدینوسیله با شرایط و ضوابط زیر موافقت می‌نمایم که بر مشارکت با شما در اجرای رویداد حاکم است. این یک توافقنامه حقوقی بین شما به عنوان کاربر نهایی Unet در نقش‌های مختلف و شرکت توسعه و تجارت اکوپارت است.

 

لطفاً این شرایط و ضوابط را به دقت مطالعه کنید و در صورت عدم پذیرش آن، در رویداد ثبت نام ننمایید.

برای ثبت نام در رویداد، باید مراحل ثبت نام رویداد را در پلتفرم شرکت تکمیل کنید و هزینه ثبت نام را پرداخت نماید. اکوپارت این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در هر زمان ثبت نام توسط هر شخص یا نهاد را لغو یا فسخ نماید. ممکن است رویداد در قالب حضوری، مجازی یا ترکیبی از هر دو (حضوری و مجازی) در دسترس قرار گیرد. اکوپارت به صلاحدید خود این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که نحوه ارائه رویداد را برنامه‌ریزی نماید و ممکن است در هر زمان با اطلاع شما، قالب رویداد را تغییر دهد.

پس از ثبت نام در رویداد، یک ایمیل تایید به آدرس ایمیل ارائه شده در هنگام ثبت نام ارسال خواهد شد. شما مسئول اطمینان از دقیق بودن آدرس ایمیل ارائه شده و تنظیم هرگونه فیلتر هرزنامه در صورت لزوم برای دریافت پیام‌های مربوط به رویداد هستید. در صورت عدم دریافت ایمیل با قسمت پشتیبانی مکاتبه نمایید.

شما تصدیق و موافقت می‌کنید که اکوپارت، به صلاحدید خود، این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که جنبه‌های مختلف رویداد، از جمله، محتوا، برنامه، سخنرانان، اجراکنندگان،میزبانان، مدیران، پلت فرم، تاریخ و زمان را تغییر دهد.

ثبت نام در این رویداد از طریق پلتفرم انجام می‌گیرد. در پلتفرم ممکن است محتوای شخص ثالث(از جمله داده‌ها، اطلاعات، ارائه‌ها، مواد و/یا تبلیغات محصولات یا خدمات شخص ثالث) نمایش داده شود، که ممکن است در دسترس شما نیز قرار گیرد یا پیوندهایی به وب سایت‌ها یا خدمات شخص ثالث ارائه گردد از جمله از طریق تبلیغات شخص ثالث (مواد شخص ثالث ). شما تصدیق و موافقت می کنید که اکوپارت در قبال مطالب شخص ثالث، از جمله صحت، کامل بودن، به موقع بودن، اعتبار، مطابقت با حق چاپ، قانونی بودن، اخلاقی بودن، کیفیت یا هر جنبه دیگری از آنها مسئولیتی ندارد. اکوپارت هیچ گونه مسئولیتی در قبال شما یا هر شخص یا نهاد دیگری در قبال استفاده و خریدو فروش از محصولات و خدمات شخص ثالث نمی‌پذیرد و نخواهد داشت. مطالب شخص ثالث و پیوندهای آنها صرفاً به منظور سهولت در اختیار شما قرار می‌گیرد، و شما به طور کامل به مسئولیت خود و با رعایت شرایط و ضوابط اشخاص ثالث به آنها دسترسی پیدا کرده و از آنها استفاده می‌کنید. وجود مواد و تبلیغات شخص ثالث در پلتفرم به هیچ وجه به منزله تایید، توصیه یا تایید اکوپارت برای مصرف محصولات، خدمات یا شرکت‌ها نیست.

کلیه رویدادها ضبط خواهد شد و با شرکت در رویداد، بدینوسیله به اکوپارت حق ضبط، فیلمبرداری، پخش زنده، عکسبرداری یا گرفتن تصویر و یا صدای شما را در هر رسانه‌ای که اکنون یا بعداً در رویداد ایجاد می‌شود، می‌دهید. شما به اکوپارت مجوز غیرقابل فسخ، انحصاری، دائمی، جهانی و بدون حق امتیاز برای تکثیر، تغییر، ویرایش، توزیع، پخش، ترجمه، استفاده، یا هر گونه کاربری دیگر در سطح جهانی برای انتشار، و برای هر هدفی مربوط به کسب و کار اکوپارت اعطا خواهید کرد.

اکوپارت به شما اجازه دسترسی به موارد ضبط شده و سایر مطالبی که در طول رویداد در دسترس شما قرار گرفته است (مجموعاً مواد رویداد) را برای مدت زمانی مشخص شده می‌دهد. لازم به ذکر است شما مجاز به استفاده، کپی، تکثیر، اشتراک گذاری یا انتشار یا نمایش موارد ضبط شده و مواد رویداد به هر دلیلی بدون مجوز کتبی اکوپارت نیستید.

آ. شما می‌توانید از اکوپارت درخواست کنید ارزش ثبت نام خود را به فرد دیگری منتقل نمایید. برای انجام این کار، لطفاً با عنوان «انتقال بلیط» به Info@ecopartco.ir ایمیل بزنید و با استفاده از همان آدرس ایمیلی که در هنگام ثبت نام ارائه کرده‌اید برای ما نام کامل و آدرس ایمیل شخصی را که می‌خواهید به او انتقال دهید را وارد کنید. هنگامی که درخواست انتقال ثبت نام توسط اکوپارت پذیرفته شد، شما به رویداد دسترسی نخواهید داشت و دیگر ثبت نخواهید شد، مگر اینکه یک ثبت نام جدید برای خود خریداری کنید. هر گیرنده انتقال ثبت نام باید قبل از دسترسی به رویداد، یک فرآیند ثبت نام را تکمیل کند و با این شرایط و ضوابط موافقت نماید.

ب. درصورتی که برای رویداد حضوری ثبت نام کرده‌اید، می‌توانید در هر زمان و به هر دلیلی انتخاب کنید که به جای آن به صورت مجازی در رویداد شرکت کنید. در چنین مواردی، لطفاً ایمیلی با عنوان «شرکت در رویداد به صورت مجازی» به Info@ecopartco.ir ایمیل بزنید و درخواست خود را مبنی بر انتقال از دوره حضوری به مجازی ثبت کنید.

شما صریحاً موافقت می‌کنید که از تمام قوانین و مقررات رویداد که توسط اکوپارت اعلام می‌شود، پیروی می‌کنید. علاوه بر این قوانین و مقررات، شما موارد زیر را تأیید و موافقت می‌کنید:

(1) شما نباید پیوند دسترسی و/یا کد و یا سایر اعتبارات خود را برای دسترسی به رویداد بفروشید، معامله کنید، انتقال دهید یا با هر فرد دیگری اشتراک بگذارید، مگر اینکه صراحتاً توسط اکوپارت به صورت کتبی مجاز باشید.

(2) شما باید حرفه‌ای عمل کنید و نگرش محترمانه، با ملاحظه و مودبانه را نسبت به همه افراد حاضر در رویداد حفظ کنید.

(3)شما نباید جلسات صوتی یا تصویری رویداد را ضبط یا پخش کنید.

(4)شما باید از تمام قوانین قابل اجرا، شیوه‌های تجاری اخلاقی و سیاست ضد تراست اکوپارت پیروی کنید.

(5)نباید علیه هیچ فردی بر اساس نژاد، عقیده، اصل و نسب، ناتوانی، رنگ، جنس، جنسیت، وضعیت تأهل، سن، مذهب یا ملیت تبعیض قائل شوید.

(6)اگر شخصاً در رویداد شرکت می‌کنید، باید از کلیه قوانین، مقررات، احکام و خط مشی‌های بهداشت و ایمنی از جمله هرگونه سیاستی که قبل از حضور در رویداد به شما ابلاغ شده است، پیروی نمایید. به صلاحدید اکوپارت، هرگونه عدم رعایت این شرایط و ضوابط یا عدم رعایت قوانین و مقررات ممکن است منجر
به لغو دسترسی شما به رویداد، ضبط هرگونه پرداخت دریافتی از شما، محرومیت شما از رویدادهای آینده و گرفتن هر گونه دسترسی های دیگر شود.

اکوپارت مسئول پرداخت کلیه مالیات‌ها و سایر هزینه‌های دولتی، هزینه‌ها، جریمه‌ها، بهره‌ها و اضافات مالیاتی است که بر اساس این شرایط و ضوابط به آن طرف تحمیل می‌شود.
هزینه‌های پرداخت شده توسط شما برای شرکت در رویداد با در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده، خواهد بود. اکوپارت ملزم است بر اساس قانون مالیات‌ بر ارزش افزوده را مستقیم از شما دریافت کند، مگر اینکه در قوانین مالیاتی تغییراتی ایجاد گردد. میزان مالیات بر ارزش افزوده هر ساله توسط دولت و مجلس تصویب و به شرکت‌ها ابلاغ می‌گردد.

 اگر اکوپارت رویداد را به دلایل زیر لغو نماید:

(1) از انجام تعهدات خود تحت این توافقنامه به تأخیر افتاده یا منع شود.

(2) حوادث طبیعی غیرمترقبه همچون سیل، آتش سوزی، بیماری همه گیر، زلزله یا انفجار؛

(3) جنگ، تهاجم، خصومت‌ها (اعم از اعلام جنگ یا عدم اعلام جنگ)، تهدیدات یا اقدامات تروریستی، شورش یا سایر ناآرامی‌های داخلی؛

(4) دستور یا قانون دولتی.

(5) اقدامات، تحریم‌ها یا محاصره‌هایی که در تاریخ این موافقتنامه یا پس از اعمال می‌شوند.

(6) اقدام هر مقام دولتی؛

(7) وضعیت اضطراری ملی یا منطقه ای؛

(8) اعتصابات، توقف کار یا کاهش سرعت اینترنت یا سایر اختلالات صنعتی و فنی.

(9) کمبود برق کافی، در دسترس نبودن اینترنت، یا امکانات حمل و نقل،
(10) عدم انجام به موقع پیمانکاران فرعی

(11) و یا هر علت دیگر خارج از کنترل اکوپارت که سبب شود از اجرای تعهدات خود معذور گردد، اکوپارت مسئولیتی در قبال هیچ گونه هزینه، مسئولیت یا ضرری که شما متحمل می‌شوید، ندارد. تمامی فروش‌ها و تراکنش‌ها در اکوپارت نهایی است و هیچ پرداختی مسترد یا قابل استرداد نخواهد بود. لطفا توجه داشته باشید که در صورت کنسل کردن(به هر دلیلی) و عدم دسترسی به رویداد، همچنان مسئولیت پرداخت بر عهده شماست. در هیچ موردی اکوپارت موظف به بازپرداخت تمام یا بخشی از هزینه ثبت نام نیست.

رویداد (و تمام جنبه‌ها، محتوا و اطلاعات مربوط به آن) «همان‌طور که هست» و «در دسترس» بدون هیچ گونه ضمانتی ارائه می‌شود و اکوپارت هیچ گونه نمایندگی، ضمانت و مسئولیتی در مورد صحت، کامل بودن، مفید بودن، کیفیت، یا مناسب بودن محتوای رویداد بدون محدود کردن موارد فوق ندارد. اکوپارت بدینوسیله تا جایی که توسط قانون مجاز دانسته، تلاش می‌نماید که رویداد در راستای اهداف از پیش تعیین شده بدون وقفه اجرا شده، و ضمانت می‌نماید که رویداد ایمن و عاری از مشکلات اجرایی برگزار شود و خود را در برابر (الف) ثبت نام و اجرای رویداد؛ (ب) پیگیری اهداف خاص در برگزاری؛ یا (ج) عدم نقض حقوق مالکیت معنوی شخص ثالث مسئول می داند.

 تا جایی که قانون اجازه می‌دهد، اکوپارت و نمایندگان آن به هیچ وجه در قبال شما یا هر شخص ثالثی در قبال خسارات تبعی، غیرمستقیم، اتفاقی، خاص، نمونه، تنبیهی یا افزایش یافته، سود یا درآمد از دست رفته یا کاهش ارزش ناشی از آن مسئولیتی ندارند. صرف نظر از (الف) اینکه آیا چنین خساراتی قابل پیش بینی است یا خیر (ب) به اکوپارت در مورد احتمال چنین آسیب‌هایی اطلاع داده شده است یا خیر و (ج) موضوع حقوقی، خواه در قرارداد، اشاره شده باشد یا نه، که ادعا بر آن استوار است.

به هیچ وجه مسئولیت کل اکوپارت ناشی یا مرتبط با این توافقنامه، خواه ناشی از نقض این توافقنامه، قرارداد مربوطه، تخلفات (از جمله سهل انگاری) یا موارد دیگر باشد، از کل مبالغ واقعی پرداخت شده به اکوپارت طبق این توافق بیشتر نمی‌باشد.

این شرایط و ضوابط باید مطابق با قوانین مدنی جمهوری اسلامی ایران تفسیر شود. طرفین موافقت می‌کنند که محل انحصاری رسیدگی به دعاوی مرتبط با این موضوع دادگاه‌های استان اصفهان، در جمهوری اسلامی ایران باشد و هر یک از طرفین با صلاحیت این دادگاه‌ها بر خود در هر اقدامی مرتبط با این شرایط و ضوابط موافقت می‌کنند.

تمام موارد مربوط به رویداد که به طور خاص تحت شرایط و ضوابط این توافقنامه قرار نگرفته است، به صلاحدید اکوپارت است. اکوپارت ممکن است هر از چندگاهی و در صورت اطلاع منطقی به حامی، قوانین و مقررات تعیین شده را تصویب، اصلاح یا لغو کند. این توافقنامه، شامل هرگونه قوانین یا مقررات اضافی که توسط اکوپارت تصویب شده است نیز می‌شود، و کل توافق نامه بین طرفین را بیان می‌کند و بدون رضایت کتبی اکوپارت قابل اصلاح نیست. در صورت نقص این قوانین و مقررات اکوپارت با خاطی برخورد قانونی می‌نماید.